2. 3. 2011

Poviedka: Ahoj skunk

Ahoj skunk. Tak ťa teda občas sledujem zo svojej veže.
Skunk si kúpil domáci vysielač. Vysiela pomocou neho novinky do celého sveta. Všetci sa totiž zaujímajú o skunkov život. Ale ja sa zaujímam najviac. Prečo by som si potom kupovala ten teleskop, s ktorým sa dajú pozorovať mesačné krátery? Aby som videla Skunkovi do okna. Ten vysielač ma ale trápi. Privádza ma do šialenstva. Chcela by som, aby Skunk vedel, ako veľmi ho mám rada. Potom by už o mne nerozprával tie škaredé veci do vysielača.
O prsiach (Každý má rád prsia)

Stála a volala na neho. Ale on bol na kopci a ona dole v bažine, ktorá bola hustá, vlhká a nepríjemne nepríjemná. A zatínala päste. Mala zavreté oči a bola červená v tvári. A tlačila, a tlačila, a tlačila. Povedala som jej totiž, že ak bude poriadne tlačiť, zväčšia sa jej prsia. A on? Z úst vyfukuje horúcu paru na jej bradavky. Chĺpky okolo okamžite sčernajú. A prsia mäkknú. A rebrá. A srdce uschne. Všetko uschne. Žijeme vo svete, ktorý vysychá. Pľúca budú upchané dymom.

Kto som
Akási žena zamotaná v záclonách. Možno sú to svadobné šaty, alebo nová parížska móda. Alebo sa iba zamotala v záclonách a nemôže sa dostať von, ako mucha z pavučín.